loading...
جوک،عکس،بازی،فیلم،کارتون،فروشگاه آری لــووول
آرمان بازدید : 20 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

این بازی با حجم کم و گرافیک سه بعدی بی نظیری که دارد تعجب هر بیننده ای رو به خود جذب میکند تصور این که این چنین زیبا اما با حجمی کم اندکی دشوار است اما هیچ چیز غیر ممکن نیست! اگر از طرفداران بازی کامپیوتری فکری هستید این بازی شطرنج را از دست ندهید.
ویژگی های این بازی زیبا شامل :
- گرافیک بالا کیفیت صدا و تصویر تاپ
- حجم بسیار کم قابلیت دانلود با سرعت های بسیار پایین
- قابلیت تنظیم بازی در حالت های آسان, معمولی, سخت, بسیار سخت
- بازی بدون محدودیت به دلیل کرک شده بودن بازی
- و…

chess بازي شطرنج سه بعدي Real Chess

آرمان بازدید : 356 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

Shadow Warrior بازسازی قوی‌ای از بازی کلاسیک ۳بعدی سبک تیراندازی کمپانی مستقل Flying Wild Hog می‌باشد که به نمایش قدرت افسانه‌ای و چابک جنگجوی بازی با نام Lo Wang می‌پردازد. این بازی به ترکیب حیرت‌انگیز نبرد خون‌آلود آتش تفنگ با قدرت بی‌همتای یک کاتانا می‌پردازد تا دشمنان غیرقابل بخشودنی سرزمین سایه‌ها را در انتقالی شگفت‌انگیز از فضای اول شخص کلاسیک این بازی به نابودی برساند.

Shadow Warrior PC-FLT

 


Shadow Warrior pc cover دانلود بازی Shadow Warrior برای PC

 

آرمان بازدید : 36 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

Beyond: Two Souls آخرین عنوانی است که سرپرست استدیوی Quantic Dream و همکارانش از آن به عنوان ظرفی برای رساندن و اشتراک گذاری همان “چیزها” بهره می برند. موضوع بازی درباره Jodie Holmes، دختربچه ایست که از بدو تولد با یک پدیده روحی ناشناخته گره می خورد. موجودی که Aiden نام دارد؛ موجودی درک ناشدنی مابین یک روح کینه توزِ انتقام جو و یک فرشته نگهبان بر طبق تعاریفی که برای ما جا افتاده است. Jodie محکوم به پذیرش همراهی با Aiden در زندگی خود شده است. تصویر واضحی از حقیقت او و علت پیوندش با Jodie نمی توانیم رسم کنیم ولی چیزی که پیداست این است که Aiden صرفاً یک موجود قدرتمند برای دخل و تصرف در دنیای مادی و مطیع اوامر Jodie محسوب نمی شود، همانطور که خود کیج نیز از این تعبیر استفاده می کند که Aiden یک دست آویز و حیوان تحت فرمان جودی نیست، یک کرکتر با خصوصیات شخصیتی منحصر به خودش است. Aiden همینطور یک همراه خارج از کنترل است؛ او از این دنیا نیست و قوانین جهان ما را نیز نمی فهمد، پس قابل پیش بینی عمل نمی کند، می تواند بسیار باب میل و محافظ وار برای Jodie باشد و در عین حال بسیار حسود و سرسخت با اطرافیان خود رفتار کند. او یک وجود رام نشدنی است که فهم متفاوتی از زندگی و مرگ دارد و به تعبیر نامفهوم سازندگان “خیال می کند که Jodie مال اوست”.

Beyond Two Souls PS3-iMARS

 


Beyond two souls ps3 cover small دانلود بازی Beyond Two Souls برای PS3
آرمان بازدید : 15 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

شما در سال ۱۹۶۸ و در جنگ آمریکا-ویتنام قرار گرفته اید و اکنون وظیفه ی شما این است با دشمنان مبارزه کید.در بازی جنگ ویتنام شما از انواع اسلحه ها از قبیل: تپانچه، تفنگ، تفنگ تیرانداز از خفا، مسلسل، نارنجک، تفنگ، پزشک، پرتاب موشک، و تله ها استفاده می کنید.یکی از حوادثی که در خیلی از فیلم ها به آن اشاره شده و حالا این واقعه مهم تاریخی به صورت بازی درآمده و شما در آن قدرت انتخاب دارید که در نقش سربازان نیروی دریایی امریکا باشید یا سربازان امپراتوری ژاپن البته در این سبک بازی همیشه گیمر ها هر ۲ را جداگانه تجربه می کنند ، گیم پلی بازی دارای شباهات های بسیار زیادی به بازی Dogfight دارد و می توان داستان جذاب آن را یکی از تفاوت های اصلی آن با دیگر بازی های این سبک در نظر گرفت.

Air Conflicts: Vietnam PC-RELOADED

 


Air Conflicts Vietnam pc cover دانلود بازی Air Conflicts: Vietnam برای PC

 

آرمان بازدید : 28 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 PC-RELOADED

 


F1 2013 pc cover دانلود بازی F1 2013 برای PC

 

آرمان بازدید : 27 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

آپدیتی که هم اکنون در این پست قرار داده شده، شامل آپدیت هایی که در ۳۰ آگوست عرضه شد که فیکس های زیادی را به همراه داشته و باگ های آپدیت های پیشین را برطرف می کند. هم ی چنین DLC های بازی که تا به امروز عرضه شده اند در این پکیج قرار داده شده اند. برای مشاهده ی لیست آپدیت ها و DLC ها می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Saints Row IV Update 1 to 3 and DLC Pack-RELOADED

 


Saints row IV pc cover small دانلود آپدیت های 1 تا 3 و تمامی DLC های بازی Saints Row IV Update 1 to 3 and DLC Pack
آرمان بازدید : 25 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

حوادث و جنگ ها در Rome 2 در جزایر و دریا ها و در مکان هایی که کشتی ها در حال عبور از منطقه و نزدیک ساحل هستند، رخ خواهد داد.Al Bickham -مدیر عامل کمپانی مشهور Sega- نشان داد ناو های جنگی از قسمت های مختلف شروع به حمله میکنند که همان طور که از تریلر های منتشر شده از این بازی مشاهده شد، بسیار جالب و زیبا به آنها پرداخته شده که جای تشکر بسیار دارد. فرمانده ها به سرباز ها فرمان حمله می دهند، در این بین، جنگی عظیم و نفس گیر در سرزمین های امپراتوری روم و اطراف رخ می دهد، خون و صدای شمشیر ها و نیزه ها و گلوله های آتش همه جا را فرا گرفته، جایی برای پنهان شدن نیست، قسمتی از ارتش در محاصره دشمن هستند و گروهی در حال مبارزه برای زنده ماندن! این تصویری کلی از محیط بازی است که بارها و بارها به ارزش تکرار بازی میفزاید…

Total War: ROME II PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۷٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 


Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War: ROME II برای PC

 

آرمان بازدید : 31 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

The King Of Fighters XIII یا پادشاه جنگجویان ۱۳ از سری بازی های اکشن و مبارزه های تن به تن است و جزو یکی از بازی های کمیابی است که در ایران فقط در کنسول های بازی محبوبیت دارد. این مجموعه بازی ها را می توان تکامل یافته بازی های Tekken  دانست که بسیار بهتر و با گرافیکی فوق العاده ظاهر شده است. این بازی توسط کمپانی معروف SNK ارائه شده است که پس از اینکه اولین نسخه از این مجموعه را در سال ۱۹۹۴ میلادی عرضه کرد با استقبال بی نظیری روبرو شد و همین امر باعث شد تا نسخه های بعدی از این بازی محبوب را، که جدیدترین نسخه آن پیش روی شماست را ارائه دهد. در بازی بیش از ۲۰ شخصیت مبارز را در اختیار دارید که هریک از آنها ویژگی هایی نیز دارند مثلا Raiden در مبارزات زمینی و نزدیک بسیار زورمند و قوی می باشد، Kensou جادوهای زیادی را برای شکست رقیبان در اختیار دارد، Terry و Shen با استفاده از ضربه های محکم در هوا و زمین رقیب را به خاک می اندازند. از دیگر امکانات این بازی که چشمگیر است امکان ویرایش جنگجویان است یعنی شما با پیشروی در جنگ هایی که خواهید داشت و صعود به مراحل بالاتر امکان ویرایش و طراحی مبارز خود را خواهید داشت.

THE KING OF FIGHTERS XIII PC-RELOADED

 


Street Fighters XIII pc cover دانلود بازی THE KING OF FIGHTERS XIII برای PC

 

آرمان بازدید : 31 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

Puppeteer PS3-DUPLEX

 


GTA V ps3 cover small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PS3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    توقع شما از ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 552
  • بازدید سال : 1,068
  • بازدید کلی : 7,093
  • کدهای اختصاصی