loading...
جوک،عکس،بازی،فیلم،کارتون،فروشگاه آری لــووول
آرمان بازدید : 212 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

Avengers Assemble WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۱۱ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ۹ و ۱۰در ادامه مطلب قرار گرفت|

 


Avengers Assemble cover small دانلود فصل اول انیمیشن Avengers Assemble 2013


نام انیمیشن: Avengers Assemble – گردآوری انتقام جویان

 

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی Avengers Assemble نام سری جدید از انیمیشن معروف با همین نام می باشد که بر اساس کمیک های کمپانی Marvel ساخته شده است. این انیمیشن به دنباله ی سری Earth’s Mightiest Heroes می باشد. در این سری، Falcon (جدیدترین عضو اونجرز) به عنوان شخص اول در می باشد که به نبرد با شیاطین می پردازد و جهان را با هم تیمی هایش (که شامل مرد آهنی، کاپیتان امریکا، هالک و… می باشد) نجات می دهد و …

آرمان بازدید : 357 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

Shadow Warrior بازسازی قوی‌ای از بازی کلاسیک ۳بعدی سبک تیراندازی کمپانی مستقل Flying Wild Hog می‌باشد که به نمایش قدرت افسانه‌ای و چابک جنگجوی بازی با نام Lo Wang می‌پردازد. این بازی به ترکیب حیرت‌انگیز نبرد خون‌آلود آتش تفنگ با قدرت بی‌همتای یک کاتانا می‌پردازد تا دشمنان غیرقابل بخشودنی سرزمین سایه‌ها را در انتقالی شگفت‌انگیز از فضای اول شخص کلاسیک این بازی به نابودی برساند.

Shadow Warrior PC-FLT

 


Shadow Warrior pc cover دانلود بازی Shadow Warrior برای PC

 

آرمان بازدید : 20 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

Beware the Batman WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت هفتم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 


Beware the Batman cover دانلود فصل اول انیمیشن Beware the Batman 2013

 

 

نام انیمیشن: Beware the Batman

ژانر: انیمیشن، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۳۵ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی Beware the Batman (به فارسی: از بتمن دوری کن) یک سریال تلویزیونی انیمیشن-کامپیوتری امریکایی می باشد که بر اساس کتاب های کمیک DC درباره ی ابرقهرمان داستان ها بتمن، ساخته شده است. این انیمیشن سریالی به جای سری قبلی این انیمیشن با نام بتمن: جسور و شجاع پخش می شود. سازنده ی این انیمیشن کمپانی نام آشنای برادران وارنر بوده و …

آرمان بازدید : 16 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

Ultimate Spider-man S02  ۷۲۰p (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

قسمت ۲۰ و ۲۱ در ادامه مطلب قرار گرفت

زیرنویس فارسی قسمت ۱۹ در ادامه مطلب قرار گرفت

 


ultimate spider man cover 2012 دانلود فصل دوم سریال انیمیشنی Ultimate Spider man S2 2013

نام انیمیشن: Ultimate Spider-man – بازپسین مرد عنکبوتی

 

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۲۶ قسمت ۲۲ دقیقه ای

حجم: حدود ۹۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p

زیرنویس فارسی: دارد

اظلاعات بیشتر : IMDB ، ویکی پدیا

خلاصه داستان : سریال کارتونی واپسین مرد عنکبوتی ، یک سریال منحصر به فرد از زندگی شخصیت محبوب دوران کودکی ما که از شبکه های تارعنکبوتی خود بالا می رفت می باشد که با سایر شخصیت های محبوب کارتونی دوست می شود و زندگی تازه همراه با چالش های بی نظیری را تجربه می کند و شخصیت او رو به رشد قرار می گیرد. در این سریال ، شخصیت قهرمان داستان پیتر پارکر به یک قهرمان واقعی تبدیل می شود که با اصل و نصب خود و توانایی هایش به کمک مردم می پردازد و … سایت دانلودها این افتخار را دارد برای فصل دوم این انیمیشن فوق العاده جذاب در خدمت شما دوستان عزیز باشد . امیدواریم این انیمیشن مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

آرمان بازدید : 37 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

Beyond: Two Souls آخرین عنوانی است که سرپرست استدیوی Quantic Dream و همکارانش از آن به عنوان ظرفی برای رساندن و اشتراک گذاری همان “چیزها” بهره می برند. موضوع بازی درباره Jodie Holmes، دختربچه ایست که از بدو تولد با یک پدیده روحی ناشناخته گره می خورد. موجودی که Aiden نام دارد؛ موجودی درک ناشدنی مابین یک روح کینه توزِ انتقام جو و یک فرشته نگهبان بر طبق تعاریفی که برای ما جا افتاده است. Jodie محکوم به پذیرش همراهی با Aiden در زندگی خود شده است. تصویر واضحی از حقیقت او و علت پیوندش با Jodie نمی توانیم رسم کنیم ولی چیزی که پیداست این است که Aiden صرفاً یک موجود قدرتمند برای دخل و تصرف در دنیای مادی و مطیع اوامر Jodie محسوب نمی شود، همانطور که خود کیج نیز از این تعبیر استفاده می کند که Aiden یک دست آویز و حیوان تحت فرمان جودی نیست، یک کرکتر با خصوصیات شخصیتی منحصر به خودش است. Aiden همینطور یک همراه خارج از کنترل است؛ او از این دنیا نیست و قوانین جهان ما را نیز نمی فهمد، پس قابل پیش بینی عمل نمی کند، می تواند بسیار باب میل و محافظ وار برای Jodie باشد و در عین حال بسیار حسود و سرسخت با اطرافیان خود رفتار کند. او یک وجود رام نشدنی است که فهم متفاوتی از زندگی و مرگ دارد و به تعبیر نامفهوم سازندگان “خیال می کند که Jodie مال اوست”.

Beyond Two Souls PS3-iMARS

 


Beyond two souls ps3 cover small دانلود بازی Beyond Two Souls برای PS3
آرمان بازدید : 15 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

شما در سال ۱۹۶۸ و در جنگ آمریکا-ویتنام قرار گرفته اید و اکنون وظیفه ی شما این است با دشمنان مبارزه کید.در بازی جنگ ویتنام شما از انواع اسلحه ها از قبیل: تپانچه، تفنگ، تفنگ تیرانداز از خفا، مسلسل، نارنجک، تفنگ، پزشک، پرتاب موشک، و تله ها استفاده می کنید.یکی از حوادثی که در خیلی از فیلم ها به آن اشاره شده و حالا این واقعه مهم تاریخی به صورت بازی درآمده و شما در آن قدرت انتخاب دارید که در نقش سربازان نیروی دریایی امریکا باشید یا سربازان امپراتوری ژاپن البته در این سبک بازی همیشه گیمر ها هر ۲ را جداگانه تجربه می کنند ، گیم پلی بازی دارای شباهات های بسیار زیادی به بازی Dogfight دارد و می توان داستان جذاب آن را یکی از تفاوت های اصلی آن با دیگر بازی های این سبک در نظر گرفت.

Air Conflicts: Vietnam PC-RELOADED

 


Air Conflicts Vietnam pc cover دانلود بازی Air Conflicts: Vietnam برای PC

 

آرمان بازدید : 28 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 PC-RELOADED

 


F1 2013 pc cover دانلود بازی F1 2013 برای PC

 

آرمان بازدید : 17 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

Agnitum Outpost Firewall Pro محصولی پر قدرتمند جهت محافظت از سیستم در برابر حملات اینترنتی و هکرها و انواع ابزارهای مخرب با استفاده فایروال و دیوار آتش می باشد. حضور در دنیای اینترنت بدون دارا بودن نرم افزار امنیتی قدرتمند ، اشتباه بزرگی است که برخی کاربران آن را نادیده می گیرند. دیوار آتش یا فایروال نیز ابزاری است که به صورت اختصاصی باید مورد توجه قرار گیرد ، حتی اگر روی سیستم نرم افزارهای آنتی ویروس نیز نصب باشد. Outpost Firewall Pro فایروالی قدرتمند و قدیمی است که امکانات فوق العاده ای جهت حفظ امنیت سیستم از نظر دیوار آتش دارا می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه امکانات اتوماتیک فراوانی را برای حفظ امنیت در دنیای وب دارا می باشد و به صورت خودکار تنظیماتی را انجام میدهد ، کاملا امکان شخصی را فراهم آورده است و کاربر میتواند به راحتی تمام اتصالات سیستم به دنیای خارج را بررسی و کنترل نماید و در صورت لزوم تنظیمات خودکار نرم افزار را تغییر دهد. نرم افزار دارای ۶ حوزه اصلی به شرح My Security, Firewall, Proactive Protection, Anti-Spyware, Web Control, Event Viewer که به طور اختصار آنها را میتواند به امنیت من ، دیوار آتش ، حافظت لحظه ای و زنده ، ضد جاسوس افزار ، کنترل وب و نمایش رویداد (اتصالات) معرفی کرد. در بخش My Security امکان مشاهده برنامه های فعال وجود دارد ، در بخش Firewall میتوانید اتصالات به اینترنت و شبکه را بررسی و قفل نمایید ضمن اینکه این بخش پورت های کاربر را تحت کنترل دارد. و شاید مهم ترین و قابل اتکاترین بخش Proactive Protection است که اصلی ترین امکانات امنیتی در آن واقع شده است. Anti-Leak که حفره های امنیتی را پوشش خواهد داد ، System Guard محافظت از سیستم ، Application Guard محافظت از نرم افزارها و امکانات دیگری نظیر قفل کردن فایل ها و پوشه ها ، حذف ویروس ها فلش مموری ها و… در این بخش قرار دارند. anti-spyware نیز دارای ابزاری جهت حذف انواع Trojans, worms, spyware و دزدهای اینترنتی می باشد. Web Control نیز جهت بررسی ایمیل ها و سایت های آلوده است تا از این طریق نفوذ به سیستم صورت نپذیرد.

 


outpost firewall pro فایروال قدرتمند Outpost Firewall Pro 8.1.1.4312.687.1936
آرمان بازدید : 23 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 Monsters vs Aliens Season 1 HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|زیرنویس فارسی قسمت یازدهم به پست اضافه شد|

|قسمت ۱۳ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 


monsters vs aliens tv series season 1 cover دانلود فصل اول انیمیشن Monsters vs Aliens 2013

 

 

نام انیمیشن: Monsters vs Aliens – هیولاها علیه بیگانگان

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۱۴۵ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: داستان سریال کارتونی هیولاها علیه بیگانگان پس از فیلم آن ادامه می یابد. پس از آن که همه چیز برای تیم هیولاها در “منطقه ۵۰” تحت کنترل و منظم به نظر می رسید، هیولایی به نام کاورتن به دستگیری رئیس جمهور امریکا می پردازد. او پس از دستگیری به معامله ای عادلانه می پردازد. چیزی که هیولاها و رئیس جمهور از آن خبر ندارند این است که کاورتن برای یک هیولای شیطان صفت کار می کند که می خواهد هیولاهای دیگر را نابود سازد و بر زمین فرمانروایی کند و …

آرمان بازدید : 19 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

 Max Steel Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۱۹ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ۱۸ در ادامه مطلب قرار گرفت|

 


max steel 2013 cover دانلود فصل اول انیمیشن مکس استیل   Max Steel S01 2013


نام انیمیشن: Max Steel Season 1 – فصل اول سریال کارتونی مکس استیل

 

ژانر: انیمیشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۳۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

Wiki

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: جوان ۱۶ ساله ای با نام Maxwell (به اختصار Max) بعد از اینکه با مادرش به شهر کوچکی به نام “کاپر کنیِن” می آید، زندگی تازه ای را تجربه می کند. در این شهر او دوستان جدید، آدم های لات، و تبهکارانی را ملاقات می کند که سعی دارند تا انرژی “توربو” او که یک انرژی خاص می باشد را تسخیر نمایند. مکس باید با گروه N-TECH، یک سازمان خصوصی که پدرش “جیم” آن را ایجاد کرده، ملحق شود تا بتواند بر شرکت Trans-Human غلبه کند و از دسترسی این گروه به سرتاسر کهکشان هستی به مدیریت رهبر شیطان صفت خود با نام “مایلز درِد” جلوگیری کند. نیروهای مکس به طور پنهانی می باشند و با کمک دوست بسیار صمیمی او با نام “استیل”، کسی که توسط پدر مکس طراحی شده است، این نیروها تعدیل و کنترل می شوند تا از قرار گرفتن مکس در شرایط بحرانی جلوگیری شود و استیل تبدیل به زره های مختلفی برای مکس می شود تا از او دربرابر هر آنچه در نبردهای زمینی وجود دارد محافظت کند. در همین مسیر، با کمک گروه N-TECH به سرپرستی عموی مکس با نام “فرِس”، هر دوی آن ها می خواهند اسرار باقی مانده ی بسیاری که در حافظه ی فراموش شده ی “استیل” وجود دارد و همچنین چیزی که دقیقا برای پدر مکس اتفاق افتاده است را کشف کنند و …

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    توقع شما از ما چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 581
  • بازدید سال : 1,097
  • بازدید کلی : 7,122
  • کدهای اختصاصی